martie 11, 2011

MARIN SORESCU...Am zărit lumina...Arcadă



Am zărit lumină pe pământ, 

Şi m-am născut şi eu 

Să văd ce mai faceţi. 

Sănătoşi? Voinici? 

Cum o mai duceţi cu fericirea? 


Mulţumesc nu-mi răspundeţi. 
Nu am timp de răspusuri, 
Abia am timp să pun întrebări. 

Dar îmi place aici 
E cald, e frumos 
Şi atâta lumină încât 
Creşte iarba. 

Iar fata aceea, iată, 
Se uită la mine cu sufletul... 
Nu, dragă, nu te deranja să mă iubeşti. 

O cafea neagră voi sorbi, totuşi 
Din mâna ta. 
Îmi place că tu ştii s-o faci 
Amară

Am zărit lumina 
poezie de Marin Sorescu


I saw the light on earth 

And I was born and I 

Let's see how you do. 

Healthy? Valor?

How you go with happiness? 



Thanks I can not answer. 

Do not have time for răspusuri, 
Barely have time to ask questions. 

But I like it here 
It's hot, it's nice 
And as light as 
Grass grows. 

And that girl, here, 
He looked at me with soul ... 
No, dear, do not bother to love me. 

I sipped a black coffee, however, 
From your hand. 
I like that you know to do it 
Bitter. 



Azi am văzut un ochi 

Care mă iubea. 

Vedeam bine că m-ar fi primit 

Sub sprânceana lui. 



Dar a venit un nor 
Şi ochiul s-a-nchis, 
Ori s-a speriat
Şi-a fugit în chipul tău 
Lângă celălalt ochi, 
Lângă fruntea şi lângă gura 
Care nu mă iubesc.
Arcadă poezie de Marin Sorescu

Today I saw an eye 

Who s loved me. 

Well,I saw that I had received 


Under his brow. 



But there came a cloud 

And his eyes closed, 
Or was scared and he ran into your face
Near the other eye, 
Near the top and near the mouth 
Who  do not love me. 

Arcade poetry Marin Sorescu  




Un comentariu:

  1. Îmi place combinaţia...mix...de vers cu video... Felicitări pentru postare

    RăspundețiȘtergere

Cu drag primite cuvintele tale la fereastra Cuvintelor .



Myspace Clocks, Video Clocks at WishAFriend.com
A apărut o eroare în acest obiect gadget