octombrie 02, 2010

Cantec de dor

2 comentarii:

  1. Nichita Stanescu - Cântec De Dor

    Ma culcasem lânga glasul tau.
    Era tare bine acolo si sânii tai calzi îmi pastrau
    tâmplele.

    Nici nu-mi mai amintesc ce cântai.
    Poate ceva despre crengile si apele care ti-au cutreierat
    noptile.
    Sau poate copilaria ta care a murit
    undeva, sub cuvinte.
    Nici nu-mi mai amintesc ce cântai.

    Ma jucam cu palmile în zulufii tai.
    Erau tare îndaratnici
    si tu nu ma mai bagai de seama.

    Nici nu-mi mai amintesc de ce plângeai.
    Poate doar asa, de tristetea amurgurilor.
    Ori poate de drag
    si de blândete.
    Nu-mi mai amintesc de ce plângeai.

    Ma culcasem lânga glasul tau si te iubeam.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nichita Stanescu - Inapoierea cheii

    Mi-e dor sa pot
    sa nu-mi mai fie
    dor de tine.

    Tristetea ea,
    nu este gand,
    ea lucru este.

    Mananc-o, daca ai cu cine!
    Durerea vietii
    e un lucru-
    nu contemplarea ei.

    Mi-e dor
    sa pot sa nu-mi mai fie dor
    de tine.

    RăspundețiȘtergere

Cu drag primite cuvintele tale la fereastra Cuvintelor .



Myspace Clocks, Video Clocks at WishAFriend.com