octombrie 02, 2010

Paula Seling - Ce bine ca esti

Un comentariu:

  1. Nichita Stanescu - Ce bine ca esti

    E o întâmplare a fiintei mele
    si atunci fericirea dinlauntrul meu
    e mai puternica decât mine, decât oasele mele,
    pe care mi le scrâsnesti într-o îmbratisare
    mereu dureroasa, minunata mereu.

    Sa stam de vorba, sa vorbim, sa spunem cuvinte
    lungi, sticloase, ca niste dalti ce despart
    fluviul rece în delta fierbinte,
    ziua de noapte, bazaltul de bazalt.

    Du-ma, fericire, în sus, si izbeste-mi
    tâmpla de stele, pâna când
    lumea mea prelunga si în nesfârsire
    se face coloana sau altceva
    mult mai înalt si mult mai curând.

    Ce bine ca esti, ce mirare ca sunt!
    Doua cântece diferite, lovindu-se amestecându-se,
    douâ culori ce nu s-au vazut niciodata,
    una foarte de jos, întoarsa spre pamânt,
    una foarte de sus, aproape rupta
    în înfrigurata, neasemuita lupta
    a minunii ca esti, a-ntâmplarii ca sunt.

    RăspundețiȘtergere

Cu drag primite cuvintele tale la fereastra Cuvintelor .



Myspace Clocks, Video Clocks at WishAFriend.com