martie 27, 2011

~La o vreme,într-o zi...~



"Intr-o zi ,n-am sa te mai iubesc

intr-o zi, n-o sa-mi mai fie dor de tine
intr-o zi, n-o sa-mi mai trebuiesti
intr-o zi, n-o sa mai vreau sa fiu linga tine
intr-o zi, tu n-o sa-mi mai stapinesti gindurile
intr-o zi, fiecare parte din mine n-o sa mai inceapa cu numele tau
intr-o zi, n-o sa mai vreau sa-ti aud vocea
intr-o zi, o sa incetez sa te mai sun
intr-o zi, n-am sa mai raspund la telefon
intr-o zi, ochii mei nu vor mai fi plini de lacrimi
intr-o zi, n-am sa mai vreau sa-ti simt buzele
intr-o zi ,n-o sa-mi mai doresc sa ma trezesc linga tine
intr-o zi, n-am sa-ti mai doresc nimic
intr-o zi, n-o sa vreau sa te mai ating
intr-o zi, n-am sa vreau sa te mai vad cu alta
intr-o zi, n-am sa mai fiu ranita
intr-o zi, n-o sa te mai cred
intr-o zi, am sa -ti uit prezenta
intr-o zi, nu vei mai fi de neinlocuit
intr-o zi, n-o sa mai fiu geloasa din cauza ta
intr-o zi, voi uita amintirile
intr-o zi, ele nu-mi vor mai da viata
intr-o zi, n-am sa te mai astept sa vii
intr-o zi, tu nu vei mai fi totul pentru mine
intr-o zi...
oricind,
dar
NU ACUM!!! "



2 comentarii:

  1. Aşa o fi....într-o zi la o vreme...da mai pe seară

    RăspundețiȘtergere
  2. deşi e Soare,se-nserează...
    Oricât de frumoasă ar fi o melodie, vine o clipă când ea e acoperită de tăcere. Octavian Paler

    RăspundețiȘtergere

Cu drag primite cuvintele tale la fereastra Cuvintelor .



Myspace Clocks, Video Clocks at WishAFriend.com